JAK WYGLĄDAJĄ SPOTKANIA AKADEMII ?

  • Akademia odbywa się w systemie cyklicznym, trwa około 5 miesięcy i składa się z 6 modułów czyli szkoleń 7- 8 godzinnych, w odstępie 3-4 tygodni. Udział we wszystkich modułach gwarantuje zdobycie pełnej wiedzy i umiejętności do samodzielnego zbudowania marki oraz uzyskanie certyfikatu Personal Branding Academy.
  • Każde spotkanie to szkolenie, które ma charakter praktycznych warsztatów w małej grupie, aby każdy uczestnik mógł w praktyce wykorzystać nabytą wiedzę i wypracować dla siebie konkretne rozwiązania.
  • Oferujemy możliwość przystąpienia do całego cyklu szkoleń, lub do wykupienia pojedynczych szkoleń, dla osób zainteresowanych wybranymi tematami. Natomiast należy pamiętać, że budowanie marki to proces i brak jakiegoś elementu ma wpływ na całość procesu, przez który przechodzi uczestnik i cała grupa.
  • Dodatkowo, dla zainteresowanych osób, dostępne są indywidualne konsultacje i usługi: sesja fotograficzna, stylizacja i wizaż, wystąpienia publiczne, praca ze stresem, test Talentów Extended DISC.

Aktywny udział w warsztatach Akademii pomaga uświadomić sobie, że o sukcesie w życiu zawodowym i prywatnym nie decydują wyłącznie wiedza i nabyte umiejętności, ale również konsekwentna, długoterminowa strategia działania i komunikowania swojej obecności w świecie, oparta na znajomości własnych niepowtarzalnych cech i unikalnego doświadczenia.

Koszty i zapisy znajdują się na dole strony.

TEMATYKA MODUŁÓW – SPOTKAŃ

MODUŁ I 

Poznań 5.10, Wrocław 6.10, Łódź 13.10

Prowadzi Izabela Wołyniec-Sobczak, czas trwania 7 godzin (  g. 10-17 )

1. Wprowadzenie do personal brandingu

  • Uświadomisz sobie czym jest a czym nie jest marka osobista
  • Dowiesz się dlaczego warto świadomie budować swoją markę osobistą i jaki ma wpływ na sprzedaż
  • Poznasz 3 najważniejsze wyznaczniki silnej marki

2. Architektura marki osobistej, czyli z czego składa się marka

  • Nauczysz się, jak określić Twoje mocne strony, wartości, wyróżnik, obietnicę marki – czyli wartości marki
  • Dowiesz się, że zawsze, choć niektórzy zaprzeczają, ale zawsze “jak Cię widzą tak Cię piszą” – wygląd, mowa ciała, zdjęcie, logo, hasło, marka w internecie – czyli wizerunek marki

3. Trzy etapy budowania marki

Etap I – zdefiniuj markę

  • Poznasz narzędzia , dzięki którym odkryjesz Twój wyróżnik marki, wartości, obietnicę marki
  • Napiszesz inspirującą historię marki ( elevator pitch ) wykorzystując storytelling
  • Określisz, kto jeszcze robi to co Ty – konkurencja
  • Zdefiniujesz, kto jest odbiorcą i  źródłem dochodu Twojej marki – grupa docelowa ( grupy niszowe, konkretne problemy do rozwiązania )

Etap IIopakuj markę

  • Jakie znaczenie ma Twój wygląd – dress-code, etykieta w biznesie? ( dodatkowy warsztat praktyczny w module II )
  • Jaki wpływ na budowanie marki ma mowa ciała? ( dodatkowy warsztat praktyczny w module III )
  • Jakie są elementy identyfikacji wizualnej marki?

Etap IIIkomunikuj markę

  • Jakie są narzędzia komunikacji marki ( on-line i off-line )?
  • Jak zbudować skuteczny plan komunikacji i jak dobrać właściwe narzędzia do Twojej marki? ( dodatkowy warsztat praktyczny w module IV )

4. Marka w sytuacji kryzysowej

Sytuacja kryzysowa – każdy wcześniej czy później będzie musiał się z nią zmierzyć. Takiej sytuacji nie da się przewidzieć, sprawować nad nią pełnej kontroli, ani całkowicie wyeliminować. Dlatego też prawidłowe zachowanie w trudnej, kryzysowej sytuacji jest bardzo ważne, bo może decydować o dalszym być lub nie być marki.

W obecnych czasach, dzięki mediom społecznościowym, od momentu spotkania z Klientem do pojawienia się pierwszej opinii w internecie upływają czasem sekundy. Powszechny dostęp i przepływ informacji sprawia, że opinia o nas, naszych produktach, usługach może ukazać się natychmiast w sieci.

Dobra wiadomość to taka, że sytuacją kryzysową można zarządzać, aby minimalizować jej skutki. Potrzebna jest nam tylko właściwa i przemyślana komunikacja.

Podczas warsztatu:

  • Poznasz dwa rodzaje wydarzeń wywołujących sytuację kryzysową
  • Dowiesz się jak zarządzać sytuacją kryzysową, aby zminimalizować jej skutki
  • Poznasz regułę 5P i nauczysz się ją wykorzystywać, aby wyjść z sytuacji kryzysowej z jeszcze silniejszą marką osobistą

MODUŁ II

Poznań 26.10, Wrocław 27.10, Łódź 10.11

Prowadzi Izabela Wołyniec-Sobczak, czas trwania 6 godzin. 

1. Jak zbudować plan komunikacji marki w mediach ( działania on-line i off-line ) i jak wybrać właściwe narzędzia komunikacji dla Twojej marki?

W dzisiejszych czasach niewiele można zdziałać bez komunikacji i promocji marki. Nawet najlepsza marka sama się nie sprzeda. Potrzebne są platformy i przestrzenie, gdzie należy komunikować co reprezentuje Twoja marka i co ma do zaoferowania.

Dobrze przygotowany plan promocji marki oraz systematyczna i długoterminowa jego realizacja to podstawa, aby zaistnieć we współczesnym, bardzo konkurencyjnym świecie biznesu.

Podczas warsztatu:

  • Dowiesz się jakie są najskuteczniejsze narzędzia / kanały komunikacji marki on-line i off-line
  • Nauczysz się prowadzić ciekawą narrację marketingową
  • Poznasz metaprogramy komunikacyjne
  • Opanujesz wiedzę na temat seocopywritingu
  • Poznasz narzędzia, które wspomagają skuteczną komunikację w internecie ( m.in. projektowanie grafik, darmowe zdjęcia)
  • Zbudujesz wstępny plan komunikacji Twojej marki

2. Linkedin – jak zbudować idealny profil, aby dać się wyszukać dla Klientów i headhunterów.

Firmy na całym świecie korzystają z LinkedIn, aby przekazywać informacje o firmie, budować jej wizerunek a także pozyskiwać kandydatów do pracy. Zatem Twoja obecność na LinkedIn jest równoznaczna ze znalezieniem się w samym centrum systemu, który inspiruje oraz stymuluje rozwój firm i profesjonalistów. Im bardziej szczegółowy jest Twój profil, tym większa jest Twoja atrakcyjność w oczach innych osób i tym łatwiej będzie Ci promować swoją osobę czy firmę.

Posiadanie kompletnego profilu to warunek niezbędny, aby znaleźć się w gronie osób wyszukiwanych przez headhunterów lub przez potencjalnych Klientów i współpracowników.

MODUŁ III 

Poznań 17.11, Wrocław 24.11, Łódź 08.12

Media społecznościowe – jak wykorzystać ich potencjał do skutecznego budowania marki w internecie?

Prowadzi Beata Tomaszek, czas trwania 6 godzin. 

 

Media społecznościowe są jednym z najefektywniejszych narzędzi do komunikowania marki. Należy jednak pamiętać, że nie powinny być celem samym w sobie, lecz narzędziami, za pomocą których realizuje się strategiczne cele brandingowe.

Ważne jest, aby media społecznościowe, które zdecydujemy się wykorzystać do promowania naszej marki, były dobrze dobrane do rodzaju prowadzonej działalności, oferowanej usługi czy produktu.

Podczas warsztatu:

  • Dowiesz się, jak wykorzystać media społecznościowe do budowania i promocji marki
  • Nauczysz się, jak dobrać platformy social mediów do swojego biznesu
  • Poznasz czym jest osobowość marki i jak prowadzić spójną komunikację w SM
  • Nauczysz się korzystać z Facebooka, dowiesz się jak działa FB, jak budować komunikację na FB, jak wykorzystać potencjał fan page, wydarzeń i grup na FB i jak robić reklamy na FB
  • Poznasz użyteczne narzędzia do działań w social mediach.

MODUŁ IV

Poznań 8.12, Wrocław 15.12, Łódź 5.01

Matematyka przemawiania – wystąpienia publiczne, jako narzędzie komunikacji marki osobistej.

Prowadzi Jerzy Zientkowski, czas trwania 6 godzin.

Wystąpienia publiczne, publiczne przemawianie, prelekcje przed grupą – to sytuacje, które u większości wywołują zdenerwowanie. Zaczynamy się pocić, robi się słabo, drżą ręce, a często i głos, trudno wypowiedzieć pierwsze słowo, w głowie pojawia się nagle pustka.

Na szczęście wystąpień publicznych i tego, jak radzić sobie ze stresem można się nauczyć. Można się również nauczyć jak przemawiać skutecznie, tak, aby być zapamiętanym i zachęcić do siebie i swoich usług i produktów.

Dzięki warsztatowi „Fabryka mów”, Twoje przemówienia już nigdy nie będą takie same. Żadne inne szkolenia nie sięgają tak daleko po wiedzę z zakresu komunikacji, dlatego otworzą w Twojej głowie szufladki, o których do tej pory nie miałeś pojęcia, a Ty wyjmiesz z nich narzędzia o których nie mają pojęcia Twoi słuchacze. I Klienci.

Podczas warsztatu:

  • Nauczysz się, jak być mówcą za 1 mln USD
  • Dowiesz się jak słuchać, żeby usłyszeć nie tylko słowa, ale intencje i narzędzia
  • Poznasz skuteczną technikę jak stworzyć prezentację w modelu FBI
  • Nauczysz się, jak pozbyć się strachu i stresu, improwizując wg zasad i struktur

MODUŁ V

Poznań 05.01, Wrocław 12.01, Łódź 26.01

Mowa ciała i jej znaczenie w budowaniu marki osobistej

Prowadzi Magdalena Koźmala, czas trwania 6 godzin. 

Mowa ciała jest wizytówką Twojego profesjonalizmu, inteligencji i kompetencji. Lub ich braku. Sposób, w jaki podajesz dłoń może być przepustką do ważnego kontraktu, uśmiech na Twojej twarzy zbuduje Twoją wiarygodność a postawą ciała zaprezentujesz pewność swoich decyzji. O Twoim sukcesie w ułamku sekundy może zdecydować mimika twarzy lub układ rąk.

Podczas warsztatu:

  • Nauczysz się w jaki sposób zbudować autorytet i wiarygodność w pierwszych 3 sekundach rozmowy
  • Dowiesz się jakie postawy sprzyjają otwartości i budowaniu relacji w biznesie
  • Poznasz gesty wzmacniające pewność siebie
  • Dowiesz się, jakich postaw należy unikać, czyli czego w biznesie robić nie wolno
  • Nauczysz się rozpoznawać mimikę, gesty i postawy wyrażające dominacje oraz sposobów ukrywania zdenerwowania w rozmowie
  • Doświadczysz praktycznej analizy gestów i ruchów ciała przydatnych w budowaniu własnego wizerunku

Warsztat z lustrem, kamerą i aparatem. Każdy z zainteresowanych uczestników otrzyma od trenera prowadzącego informację zwrotną o swoim sposobie komunikacji niewerbalnej i o elementach do poprawy.

MODUŁ VI

Poznań 19.01, 02.02, 09.02

Poczucie wartości i pewność siebie, ważny „klucz” do budowania silnej marki.

Prowadzi Paweł Walczak, czas trwania 7 godzin

Trudno jest budować i promować swoją markę osobistą, czyli tak naprawdę siebie samego, jeśli nie mamy poczucia własnej wartości oraz pewności siebie. Powodem braku pewności siebie jest z reguły niska samoocena, zaniżone poczucie własnej wartości. Bo to właśnie z poczucia wartości wynika pewność siebie. Gdy doceniamy siebie, swoje talenty, umiejętności, gdy nie przejmujemy się tym co inni pomyślą, jak nas ocenią – wtedy budujemy pewność siebie. Pamiętaj, że jeśli Ty siebie nie zaczniesz doceniać – nikt Cię nie doceni.

Większość z nas ma z tym problem, ale dobra wiadomość jest taka, że absolutnie każdy może się tego nauczyć.

Wprowadzenie w zagadnienie poczucia wartości

Trzy etapy procesu:

Etap I – budowanie poczucia wartości

  • Wpływanie na innych a poczucie własnej wartości
  • Wywieranie presji a wpływanie na innych – ćwiczenie pokazujące co się dzieje, gdy nie jesteśmy w stanie odróżnić wpływu od wywierania presji.
  • Zasady autentycznego porozumiewania się: ćwiczenia z komunikacji „wprost” oraz pozostawania w dystansie do siebie.

Etap II – budowanie poczucia wartości w relacji ze sobą samym

  • Autentyczność jako kompetencja i element własnego poczucia wartości
  • Świadomość własnych emocji i przekonać a świadomość własnego ciała. Ćwiczenia pokazujące jak budować poczucie własnej wartości
  • Umysł krytykujący a umysł wspierający. Jak zbudować poczucie własnej wartości za pomocą technik mindfulness. Ćwiczenie z podejmowania decyzji.

Etap III – budowanie poczucia wartości w relacji z naturą

  • Wpływ natury na styl myślenia i reagowania na to co nas spotyka.
  • Ekstremalna ekspozycja na zjawiska przyrody a wpływ na styl myślenia i budowę poczucia własnej wartości.
  • Ćwiczenia przygotowujące do ekstremalnej ekspozycji na zjawiska przyrody.

Podczas warsztatu:

  • Dowiesz się, jak skutecznie budować poczucie wartości i pewności siebie – otrzymasz konkretne metody i ćwiczenia
  • Poznasz związek pomiędzy poczuciem wartości a własną emocjonalnością i świadomością własnego ciała
  • Uświadomisz sobie czym jest poczucie wartości i pewności siebie i jak je odróżnić od zbyt wysokiego ego
  • Wyjdziesz z warsztatu pełen poczucia własnej wartości i samodzielnie będziesz mógł kontynuować proces budowania pewności siebie

TERMINY SPOTKAŃ I KOSZTY

TERMINY SPOTKAŃ czyli 6 modułów = 6 spotkań

Terminy spotkań w Poznaniu – 5 październik, 26 październik, 17 listopad, 8 grudzień, 5 styczeń, 19 styczeń

Terminy spotkań we Wrocławiu – 6 październik, 27 październik, 24 listopad, 15 grudzień, 12 styczeń, 2 luty

Terminy spotkań w Łodzi – 13 październik, 10 listopad, 8 grudzień, 5 styczeń, 26 styczeń, 9 luty

KOSZTY

Cena zawiera:
– udział w całodniowych warsztatach
– materiały szkoleniowe
– przerwy kawowe oraz lunch
– certyfikat ukończenia Akademii

Cena:
1. Przy zakupie i płatności za całą Akademię ( tj. jednorazowy zakup wszystkich modułów ) – koszt za jeden moduł wynosi 690 PLN netto+23% VAT. Oferujemy możliwość płatności w 2 ratach.
2. Przy zakupie i płatności pojedynczych modułów – koszt za jeden moduł wynosi 790 PLN netto +23% VAT

Zapisz się do Akademii. Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy szczegóły.

Klikając “wyślij zgłoszenie” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez BrandSoul Izabela Wołyniec-Sobczak w celach marketingowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926). Personal Branding Academy informuje, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma BrandSoul Izabela Wołyniec-Sobczak z siedzibą w Dąbrówce k. Poznania 62-070, ul. Dębowa 32. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Klikając “wyślij zgłoszenie” wyrażaPani?Pan zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez BrandSoul Izabela Wołyniec-Sobczak z siedzibą w Dąbrówce k. Poznania 62-070, ul. Dębowa 32 zgodnie z ustawą z dn. 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. Zm.)